Generic placeholder image

Få styr på det

Det er ikke dig eller din virksomhed der skal tilpasse sig et system, det er systemet der skal understøtte din virksomhed.
mestersTJEK har analyseret de forskellige rutiner og procedurer som alle virksomheder udfører.
I mestersTJEK online system er der dels fastlagte procedurer, dels dokumentstyring. Systemet indeholder direkte dokumentvisning - så du behøver ikke at downloade dokumentet.
mestersTJEK online system kan anvendes fra PC, tablet og smartphone.
Du behøver kun din browser for at kunne læse dokumenter og se regneark, billeder og pdf-filer. Det gør det lettere at "være på" når du er på farten.
Klik her for mere information om mestersTJEK online system.

Løsningen behøver naturligvis ikke at være IT-baseret. Mange vælger at starte med en papirbaseret løsning og senere flytte til en IT-baseret løsning - uanset hvad du vælger skal der arbejdes med struktur og indhold.

Generic placeholder image

Fra godt til bedre

Alle virksomheder kan gøres bedre - også de gode! Forbedringer starter med en analyse, for det er nødvendigt at kende udgangspunkt og mål for at beslutte vejen til målene. Målene er typisk givet af myndigheder og kunder; og du har måske egne ønsker for virksomheden.
Analysen baseres på fakta om din virksomhed som kun du kan levere. mestersTJEK har skemaer som kan hjælpe dig med at kortlægge udgangspunktet.
Med skemaet som udgangspunkt kan mestersTJEK give dig et overslag på en løsning som er passende for din virksomhed og med de udvidelsesbehov virksomheden har.
Lige nu tænker du måske ikke i beredskabsplaner og videreførelsesplaner; men det kommer måske hen ad vejen. Så er det godt med et system som kan vokse med opgaven.
Naturligvis kan mestersTJEK hjælpe dig med analysen og vi kan sammen finde den bedste vej til målet.
Book en tid - så finder vi en dato vi kan mødes.

Generic placeholder image

Indhold og opbygning

mestersTJEK har altid dig og din virksomhed som fokus - der er ingen grund til at bygge et elfenbenstårn, hvis der er behov for en stige.
Dit ledelsessystem skal passe til netop din virksomhed.
Leaser du biler kan din leasingpartner levere oversigter og analyser af vogndriften, din bank og dit lønningssystem kan levere økonomiske oversigter du har brug for. mestersTJEK tager sig af det de andre typisk ikke leverer.
Vi etablerer typisk registreringer vedrørende udstyrshåndtering, efteruddannelser, nærved-hændelser og andre afvigelser, persondataforhold, arbejdspladsbrugsanvisninger og andre driftsnære registreringer.
Sammen med dig, sammensætter vi en løsning, hvor disse registreringer indgår sammen med procedurer og instruktioner - så det bliver et samlet hele for dig og din virksomhed.